Saturday 1 September 2012

Alamak berat dah naik

 Hari ini aku telah membeli penimbang digital untuk timbang berat, lemak, otot dan kandungan air dalam badan. So tadi trylah testing sekalinya berat aku naik 2.4kg. Biar betul. Mungkin aku timbang tu aku baru pas ke rumah terbuka dan majlis akikah dan kahwin, sampai beratku melonjak naik. Tadi coach dah msg suh timbang berat di kelab..amacamni..Esok pagi aku timbang semula dengan alat penimbang aku yang baru ni..dan mula merangka jadual penurunan berat badan ku ini.Doakan aku ye..
 Malam tadi time pi rumah terbuka kawan suami. Ada sorang makcik kat sana kami sembang-sembang..rupanya makcik tu dah 4 bulan ambil HERBALIFE. Makcik tu citerlah kesan HERBALIFE tu pada dia. Actually aku langsung tak gitau yang aku pun ambil produk ni..Kiranya testimoni lah makcik ini.Cuma ini depan mata. Ini yang buat semangat nak kuruskan badan..Kwang..kwang..kwang
 Banyak betul rumah terbuka dan kenduri-kendara..ish macam mana nak turunkan berat. Tapi aku kawal pengambilan nasi cuma kebanyakan majlis jarang bebenar menghidang buah dan sayur..tu yang banyak makan daging dan ayam ja..ikan lagilah takda.Papepun semangat baru. Okies..

No comments:

Post a Comment