Monday 29 October 2012

Aduhai.

 Lamanya aku tak update kisah diriku..so untuk pengetahuan beratku still belum mencapai berat ideal.uwa...ketuk kepala ke dinding sebab asyik langgar diet.untuk masalah hormonku, aku dirujuk pada dr pakar, and sama ja cadangannya aku kena try dulu clomiphene untuk 150g.kalo respond ok la.kalo tak respond well akan ada penyiasatan lain yang menyusul.so nanti aku update berita tersebut. cuma at last my period cyclenya jadi 28 hari.kita tengok pula next month kalo tak conceive la.hehehe...plss pray for me.untuk perjalanan beratku well aku ambil keputusan tak mo terlalu stress untuk mencapai berat yang aku impikan..bila aku tak stress and makan ja tapi dalam kuantiti sedikit turun pula berat badanku..heran..
 Baru-baru ini, suamiku ke Sipitang urusan hantar keta.aku tak ikut kerana aku tak dapat cuti. uwa..lagi.dalam aku duk merindu dan risau dengan suamiku..tup..tap..dia buat surprise belikan handbag and purse yang mana memang aku tak akan sangka dia akan beli.sebab selama ini dia bagi hadiah mesti hadiah yang kurang romantik..adakah patut hadiah besday aku yang ke 28 dia hadiahkan aku periuk serba guna..tapi walau apapun keadaan dan kekurangan suamiku, aku tetap mencintai dia (uwekk...jiwang karat pula akuni).syukran jazakillahhukhairan suamiku..cukuplah dulu karang melalut time malam-malam ini.

9.10 pm

2 comments:

  1. Hehe okla tu dpt periuk... Kali dia suruh masak2 kali hehee

    ReplyDelete
  2. hehehe...sebab dia tau aku suka masak.tu yang kami berdua ni dah makin debab..kalo awal kahwin dl lagila.hari2 minta masak special.mee bandungla, hailam la..fav kalo nasi goreng cina..dh aku yg masak confirmla aku pun ikut makan..

    ReplyDelete