Tuesday 8 January 2013

BERANI 2013

Hari Ahad lepas, suami ajak pi program BERANI 2013.pendaftaran mula pukul 7.30 am.kami bertolak dari umah 6.50 am.oleh kerana pasar minggu jadi jalan agak jammed, kami sampai kat tempat pendaftaran di Hotel Promenade tingkat 6 dh pukul 8 lebih.so tak dapatlah hadiah pendaftaran terawal.memang gila2X ramai orang.sudah daftar, kami beratur.akuni kalo ramai-ramai begini mula lah nak stress.tambah lagi belum sarapan.bertolak-tolak orang nak masuk ke dalam dewan.dahsyatnya keadaan itu.berebut-rebut orang nak duduk tempat depan.
 Tapi korang memang rugilah kalo tak pi.best giler..tak sedar dah pukul 1.30 pm dengan tak makan dari pagi, dengan langsung tak pi toilet, langsung tak minum air.tu semua gara-gara penangan dr Azizan tu.tengok kan betapa bestnya seminar tu.biasa aku ni satu jam ja mampu bertahan..aku join lagi program 'Workshop Aura' petang tu pukul 2.30 pm.sempat solat ja.nak tau pukul berapa kami makan, pukul 4.30 pm.macam puasa pula.tapi sungguh tak rasa lapar dan dahaga pun.tapi habis program barulah rasa penat gila..thanks a lot team dr azizan ni.dah lah bagi free ja program ni kepada orang di Tawau.rugilah kalo tak pi..so kami bercadang nak ikut program seterusnya walaupun berbayar sebab kami tau tak rugi..hehehe. "AKU KAYA DAN BERJAYA".First time, program yang aku menangis bersungguh-sungguh dan tanpa di tahan-tahan.habis tudung aku lencun gara-gara air mata ku.nak lap kat mana lagi.memang hebat..wa IMK i'm waiting for you.

No comments:

Post a Comment