Tuesday 31 December 2013

Cuti hujung tahun..

Salam Tahun Baru yg akan berlaku beberapa jam lg.act aku xbiasa sambut Tahun Baru.lebih baik aku tido dpd aku berjaga tengah2 malam jerit "Happy New Year".see..k aku try update ler blog ku ini. Starting dengan..
Day 1: perjalanan dari Tawau
 


Ondeway dari Tawau, kami stay di Strawberry Garden Hotel.RM 90 pernight utk 2 org.bilik ala2 duk kg.kayu di dlm.xda aircond, memg kebanyakan hotel di Kundasang xda aircond.sejuk gila wei.ada heater tp xda kettle.kalo nk air pns turun bwh ( 2 tingkat ja hotelnya).kt hotel ni ada taman strawberry so blh masuk percuma.cma aku slalu pi time bukan musim buah.note: baru pas hujan.
Day 2:
Ondeway ke KK kami singgah Rumah Terbalik di Tamparuli.hm sesak gila org sikit lg cancel nk masuk tp en suami pksa sbb bl lagi nk pi kan..so enjoy gmbar jela.



Day 3: kami ondeway balik Sipitang setelah stay 1 night di Hotel Yaho, Sembulan. RM128 per night utk 2 katil single.ada breakfast.tu yg suka pi sana.kami spend masa shopping brg2 keperluan yg sush nk dicari di Tawau.
Hari2 yg berikutnya aku jd babysitter utk adik aku yg tgh berpantang.penat gila..mana mengurus rumah lg, memasak lg.sungguh mcm xcuti,well buat jela.hati kena ikhlas..kita kena sentiasa membantu org ye.


No comments:

Post a Comment