Tuesday 10 September 2013

Lama tak jumpa..

Maaf...maaf...maaf...maaf sangat2x. Lamanya xpost pape dlm blog ni.act dah smpai satu peringkat malas plus bosan nk coretkan pape pasal diri ini coz xtau nak share pape..uish tn blog ni banyak gila benda yg bermain dlm otak n dbenak perasaan (kwang2x jiwang pl). Ini pn curi2x masa aku rehat utk tulis walaupun kerja bertimbun bagai gunung atas meja..tapi sabar buat satu2x dulu..
Act tergerak nak tulis pasal ada satu post dblog kekawan ttc aku tu.aku dh try comment tapi xdpt2x..tu yg buat frust mo mati..tensen aku dbuatnya..tu tensen lg.(oi hny benda kecik pn nk tensen.--->gtulah ayat suami ku kalo aku stress). Korang boleh rujuk blog ni br tau napa aku nak sesangat mengomen ni..http://www.seindahmimpiku.blogspot.com/2013/09/pengakuan-ikhlas.html 
Korang ingat senang ke nak bersabar dlm usaha TTC ni..susah wei.senanglah cakap SABAR...SABAR..tapi yg tn punya badan lebih mengetahuinya.aku ni dh 7 tahun kahwin(hujung tahunni),blm ada zuriat..bayangkan macam mana perasaannya bila adik, adik ipar, sepupu2x yg kahwin lmbt dr aku semua dh beranak pinak..tu blm masuk kwn kt tmpt kerja, kwn2x, jiran2x..kdg2x memg down mo mati..tp alhamdulillah skgni aku blhla kontrol diri sikit.berbeza masa setahun dua dulu.kalo dulu siap boikot tak nak pi kenduri, tak nak balik kg hanya xmo org duk tya2x psl anak ni.tu blm masuk kena kutuk, perli, maki n fitnah yg melanda diri ini sepjg 7 tahun ini.kalo ingat memg aku nangis lg..so xnak sedih2x..aku nak enjoy hidup ini selagi blh..nk berbakti pd agama spy aku mati pn bkn sia-sia. Proses iui nantilah dulu, aku blm sedia lg nak d cucuk2x jarum segala..masih perit lg time aku buat lap n dye haritu.korang blh roll tgk dlm blog akuni storynya.malas nk ulang2x benda yg pahit.aku blm lg nk pi jmpa dr pakar since Ops Daulat tu..nntilah aku jmpa time cuti sek semula.aku nk ok kan period aku dulu.nnti post akn dtg aku story ikhtiar terkini n berita terkini.k chow dulu..k yani be positive ye ( kalo baca post ni, kalo xda kekawan lain yg kenal bgtaula kt dia ye).wassalam

1 comment:

  1. Allahuakhbar....Durrothun-nasihah!

    Tergerak hati nak klik entry terbaru Durrothun-nasihah bila nampak nama blog naik tadi, tak sangka nama Yani diseru dalam blog ni. Huhuhu~

    Apa-apapun terima kasih banyak2 sebab sudi baca luahan hati Yani yg beremosi masa tu. Dan terima kasih juga atas nasihat Durrothun-nasihah....sangat2 hargai tau!

    Nak tanya, macam mana dengan usaha Herbalife Durrothun-nasihah? Ok?

    Banyak lagi nak tanya (berkenalan), kalau sudi, boleh kita berhubung melalui emel...lebih tertutup dan selesa nak bercerita. Apa-apa emel pada Yani di sini ye : anida_yin@yahoo(dot)com...

    ReplyDelete