Wednesday 17 December 2014

Nak mula dari mana?

Assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh...act aku buntu nak cerita dari mana dulu.nak mula dari aku tau aku pregnantke, atau treatment yang dibuatka, atau lifestyle, atau...blur..blur..blur.sebenarnya nak give up dan padam blog ni ( dah buat tapi dapatkan balik). Kenapa???sebab aku fobia tengok kawan-kawan blog yang dicuri gambar peribadi dan disalahguna. Bukan sorang dua pula..tu yang aku padam masa awal tahun..tapi ada sorang kawan TTC aku gitau pe salahnya ko tulis treatment atau lifestyle sebelum dapat pregnant yang mana aku sangat tak sangka..doktor pun rasa hairan.. En. Suami pun suruh tulis dalam blog..excited pula En. Suami. Yela manalah tau cerita kami yang tak seberapa ini memberi inspirasi pada TTC yang ada di luar..lepas aku habis story nanti sama ada aku terus untuk blog atau tidak, belum dapat ditentukan. Lagipun follower tak ramai pun, pengunjung pun tak ramai..ceh bunyi macam merajuk..huhuhu.

No comments:

Post a Comment