Sunday 1 April 2012

Aku demam...

Hidung aku berair ja..kepala rasa berat.nasib baik xla pns bdn cuma yg tahan tekak sgt la sakit.perit.apatah lg aku makan 1 keping pisang goreng.cepat ja kesannya terus batuk2.sbr jela..ingat sakit itu adalah penghapus dosa2 kita yang lalu.so redha jela.boleh juga aku berehat seketika...mlm pun xtido lena kejap2 bangun hidung tersumbat..wa..flu sudah melanda..oye lupa citer perkembangan diri..peod aku dh lewat tp aku cek upt negatif.aku berbelah bagi nak makan ubat keluarkan haid atau x.terpaksa la aku tunda appt ku ngan dr pakar.dr ada bagi ubat hormon utk tgk ok x level hormon ku kalo makan ubat tu.tp yela peod xkluar macam mana nak makan ubat hormon tu..hormon progestrone ku rendah so kalo aku preknen pn x akan kekal, akan gugur.so kena betulkan hormon dl..time2 aku merancang diet, dmam la pl..xpe doakan aku yekk..

No comments:

Post a Comment