Monday 12 March 2012

Welcome 2012

Salam semua..dah bersawangnya upanya blog ku ini. Lamanya aku tak update. Malas+takda line broadband kat umah (almaklumla kawasan kampung)+busy+demam selsema. Wa..banyaknya alasan. Actually aku busy bila dah mula keja ngan meting..ngan jadi guru kelas..ngan jadi ketua panitia..aiseh taula aku keja cikgu kan.Pastu minggu kedua aku kena selsema.napala tak kena time cuti. oleh kerana aku berazam untuk tidak ambil mc tahun ini (aku simpan manalah tau aku pregnant tahun ini, aku mc la kalo aku morning sickness yang teruk)uish perancangan..tapi yela kan kita hanya merancang Allah yang menentukan dan sebaik-baik perancangan adalah dari Allah swt.
Walaupun dh bulan Mac baru nk update..aku akan citer plan aku tahun ini:


  1. Aku nak jadi isteri yg solehah n anak yg solehah
  2. Plan mo dptkan anak
  3. Plan mo kuruskan badan (aiseh) utk kesihatan
  4. Plan mo tambah pengajian kelas agama (setakat ini baru join kelas tajwid, kelas fardu ain n kelas fekah)
  5. Plan mo join kelas masakan
  6. Plan mo berpakaian muslimah selengkapnya (berdakwah melalui pakaian) sebelum ni asyik pakai t-shirt labuh n seluar track ja. so kali ini nak biasakan diri pakai jubah..doakan ye.
  7. Lastly konon2 plan pindah rumah baru n decorate it.
Wa..banyaknya plan..doakan aku ye..agar semuanya tercapai.

No comments:

Post a Comment